Zasady dostawy i odbioru Produktu
-
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są wskazywane Użytkownikowi na stronie internetowej Sklepu internetowego przed złożeniem zamówienia.
-
Sklep internetowy umożliwia następujące sposoby dostawy Produktu:
-
Przesyłka pocztowa
-
-
Przesyłka międzynarodowa realizowana jest za pomocą przesyłki pocztowej lub przesyłki kurierskiej.
-
Sklep internetowy zastrzega, że z przyczyn logistycznych lub technologicznych, niektóre wskazane w Regulaminie sposoby dostawy mogą być niedostępne. W takiej sytuacji Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta lub Użytkownika za ewentualne szkody. Dostępne opcje dostawy będą każdorazowo prezentowane w Formularzu zamówienia.
-
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 21 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia wskazano inny termin realizacji.
-
W przypadku zakupu E-booków termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych.
-
Zakupione E-booki przesyłane są na adres e-mail podany przez Użytkownika przy rejestracji konta. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy podany adres e-mail jest nieprawidłowy.
-
Termin dostawy, o którym mowa w pkt 5 i 6 rozpoczyna bieg:
-
W przypadku płatności przelewem – z chwilą uznania rachunku bankowego Sklepu internetowego
-
W przypadku płatności elektronicznych – z chwilą uzyskania przez Sklep internetowy od operatora płatności informacji, o prawidłowym przebiegu zapłaty.
-
W przypadku płatności za pobraniem – z chwilą wysłania do klienta potwierdzenia realizacji zamówienia.
-
-
Sklep internetowy jest uprawniony do odmowy realizacji zlecenia w przypadku gdy wybraną metodą płatności jest przesyłka pobraniowa, a wartość zamówienia przekracza 1.000 złotych brutto.
-
W przypadku zakupu Produktów przedterminowych Termin dostawy rozpoczyna bieg pierwszego dnia dostępności produktu na rynku.
Reklamacje Produktu
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sklepu internetowego względem Klienta w przypadku wady fizycznej lub prawnej Produktu określony jest przepisami prawa, w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
-
Sklep internetowy zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
-
W przypadku reklamacji, Klient powinien podać:
-
Swoje dane osobowe lub kontaktowe umożliwiające identyfikację Klienta
-
Okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i czasu wystąpienia wady.
-
Wskazanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, albo oświadczenia o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy sprzedaży. Brak niniejszego wskazania będzie poczytywany przez Sklep internetowy jako żądanie doręczenia produktu wolnego od wad.
-
-
Brak informacji określonych w pkt 3 lit. b. i c. nie wpływa na rozpoznanie reklamacji.
-
Sklep internetowy ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Brak nadania ostatniego dnia tego terminu odpowiedzi na reklamację należy poczytywać jako uznanie reklamacji w całości.
-
Kwota roszczeń dochodzonych reklamacją nie może być wyższa aniżeli cena Produktu powiększona o koszty dostawy i koszty związane z obsługą płatności.
-
Klient wykonujący prawa z tytułu rękojmi jest obowiązany dostarczyć Produkt na swój koszt na adres Sklepu internetowego.